Je eigen website binnen HubSpot? Dat kan nu met CMS Hub.

Image of Hanno Driesser
Hanno Driesser

- Leestijd 5 minuten - 

Vorige week kondigde HubSpot de nieuwste Hub aan: CMS Hub. CMS Hub haalt de pijn uit websitebeheer en laat u terugkeren naar wat er echt toe doet: de ervaring die u uw klanten biedt.

CMS Hub vs een traditioneel CMS

Het beheren van een website kan lastig zijn. Met een traditioneel CMS maakt u zich constant zorgen over de beveiliging en prestaties van uw website. Het kan moeilijk zijn om uw site te schalen naarmate u groeit, en het kan moeilijk zijn om uw site eenvoudig te bewerken zonder uw ontwikkelaar om hulp te vragen. CMS Hub biedt u direct beveiliging en maakt het gemakkelijk om zelf content te maken en te bewerken.

Maar hoe neemt CMS Hub precies de pijn weg bij het beheren van een website? Om dat te begrijpen, laten we eens kijken naar enkele van de nieuwe en bijgewerkte functies in CMS Hub Professional & Enterprise, en u precies laten zien hoe ze het gemakkelijker dan ooit maken om een ​​heerlijke webervaring voor uw klanten te creëren.

Nieuwe functies van CMS Hub
Thema's

Altijd al een ogenschijnlijk eenvoudige wijziging in uw website willen aanbrengen, maar kon dat niet? Misschien wilde u een nieuw evenement toevoegen aan uw evenementenpagina of de primaire kleur van uw merk snel en gemakkelijk wijzigen op alle pagina's. Je vraagt ​​je ontwikkelaar om hulp, maar ze kunnen je pas de volgende week helpen.

Dit is waar thema's van pas kunnen komen. Een thema is een set items zoals modules, sjablonen en CSS-bestanden die een ontwikkelaar kan aanpassen om een ​​vriendelijke contentbewerkingservaring voor de marketeer te creëren. HubSpot biedt een reeks thema's waaruit u kunt kiezen, of uw ontwikkelaar kan een aangepast thema voor u maken. Zodra u uw thema heeft, kunt u eenvoudig uw hele website bewerken binnen de vangrails die uw ontwikkelaar heeft ingesteld. U hoeft niet meer te wachten tot ontwikkelaars prioriteit geven aan uw website-updates.

Animatie die laat zien hoe gemakkelijk het is om themakleuren te veranderen in HubSpot CMS

Paginabewerking drag & drop

Als u ooit een websitepagina heeft gemaakt, weet u hoe lastig het is om te proberen de pagina er precies zo uit te laten zien als u wilt. Een kolom is mogelijk te smal of u moet mogelijk een CTA toevoegen aan de bovenkant van uw pagina waar die er voorheen niet was. Traditioneel betekende dit het bijwerken van de sjabloon van uw pagina - wat betekende dat elke afzonderlijke pagina die die sjabloon gebruikte, werd beïnvloed. Maar wat als u deze wijzigingen alleen op één specifieke pagina wilt?

Op alle nieuwe pagina's die met thema's zijn gemaakt, kun je de content op je pagina bewerken met drag & drop. Wijzigingen hebben alleen gevolgen voor die pagina: u kunt ervoor zorgen dat elke pagina op uw hele site er precies zo uitziet als u had bedoeld, zonder een nieuwe sjabloon voor elke iteratie van een pagina te maken.

GIF met de mogelijkheden voor slepen en neerzetten voor CMS Hub

Meertalige pagina testen

CMS Hub maakt het eenvoudig om content in meerdere talen te beheren. Het maakt ook het uitvoeren van tests op uw pagina's eenvoudig met A / B-tests en adaptieve paginatests. In het verleden kon u geen tests uitvoeren op taalvarianten van uw pagina's.

CMS Hub lost dit probleem op. Nu kunt u in CMS Hub Professional A / B-tests uitvoeren op alle taalvariaties van uw content. Als je CMS Hub Enterprise hebt, kun je ook adaptieve paginatests uitvoeren op deze content. Met adaptieve paginatests kunt u machine learning gebruiken om automatisch tot vijf varianten van een pagina te testen. Wanneer uw klanten uw site bezoeken, geven we automatisch de versie van de pagina weer die het beste presteert.

Animatie met een drop-down in het HubSpot CMS met verschillende testopties

Dynamische content met HubDB

Het maken van dynamische content is een gemakkelijke manier om uw site op schaal te laten groeien. Met HubDB kunt u webpagina's maken die verwijzen naar content binnen uw tabel. Als u de content binnen uw tabel wijzigt, wordt die informatie overal waar u naar die tabel verwijst, bijgewerkt op uw hele site.

Bekijk de inspiratie-website van HubSpot om te begrijpen hoe HubDB werkt. Inspire toont lijsten met enkele van de beste websites die op de CMS Hub zijn gebouwd. Partners of klanten kunnen het formulier op de site invullen om hun eigen website in te dienen bij Inspire. Elk formulier-item wordt een rij binnen een HubDB-tabel. Als we ooit een vermelding moeten bijwerken, is dat net zo eenvoudig als het bijwerken van de content in de HubDB-tabel en het publiceren van de content.

Screenshot van de HubDB-tabel achter de schermen

CMS Hub Professional wordt geleverd met al deze functies plus alle andere functies die u momenteel kent in ons CMS. Het wordt ondersteund door de HubSpot CRM, zodat u gemakkelijk op grote schaal gepersonaliseerde content kunt maken. Het integreert ook naadloos met Marketing, Sales en Service Hub, evenals onze uitgebreide lijst met CMS-apps binnen het HubSpot-ecosysteem. Met CMS Hub Professional kunnen groeiende bedrijven de pijn wegnemen bij het beheren van systemen, marketeers de eigendom van hun website laten nemen en weer focussen op de klantervaring.

We hebben ook een gloednieuwe CMS Hub Enterprise aangekondigd. CMS Hub Enterprise wordt geleverd met alles wat te vinden is in CMS Hub Professional, maar het biedt ook schaalbare organisaties de mogelijkheid om krachtige webapp-ervaringen op te bouwen en biedt meer beheer over een groeiend team. Laten we eens kijken naar enkele van de functies die dit mogelijk maken.

Lidmaatschappen

Het creëren van gepersonaliseerde content in 2020 betekent dat elke sitebezoeker content krijgt die speciaal voor hen is gemaakt. Dit verandert niet alleen een afbeelding op uw site zodat deze overeenkomt met de branche van een specifieke sitebezoeker. Dit betekent dat u sitebezoekers op maat gemaakte aanbevelingen moet doen op basis van hun eerdere interacties met uw bedrijf of dat u uw beste klanten toegang moet bieden tot premium content.

Dit kan allemaal met lidmaatschappen in CMS Hub Enterprise. Met lidmaatschappen kunt u content maken die is afgestemd op elke sitebezoeker. U kunt bijvoorbeeld een pagina 'Mijn evenementen' maken waarop alle evenementen worden weergegeven waarvoor een van uw klanten zich in het verleden bij uw bedrijf heeft aangemeld.

Screenshot van de pagina "My classes" van een yoga-website, gepersonaliseerd voor de gebruiker

Serverloze functies

Heb je ooit een rekenmachine op een website gebruikt om je direct een antwoord te geven op basis van je input? Of misschien heb je een evenementregistratie online voltooid en kon je details over het evenement zien terwijl je je aanmeldde? Deze webapps, die u deze heerlijke ervaringen bieden, zijn meestal afhankelijk van server-side code. Maar het beheren van servers is een van de grootste pijnpunten bij het runnen van een website.

Met serverloze functies in CMS Hub Enterprise kunt u krachtige web-apps bouwen die de functionaliteit van uw website uitbreiden. En uw ontwikkelteam hoeft zich nooit zorgen te maken over het beheer van servers of hoe een piek in het verkeer uw prestaties kan beïnvloeden. Serverloze functies worden alleen krachtiger in combinatie met lidmaatschappen en HubDB. Met CMS Hub Enterprise zijn er geen grenzen aan de ervaring die u uw sitebezoekers kunt bieden.

server-side code

Activiteitenlogboeken

Als je een klein bedrijf bent, heb je misschien een handvol mensen die wijzigingen aan je website aanbrengen. U kunt gemakkelijk bijhouden wie wat verandert en wanneer updates voor uw site live gaan. Maar naarmate u groeit en meer en meer mensen aan uw team toevoegt, wordt het bijna onmogelijk om bij te houden wie publicatietoegang heeft en website-updates te volgen. Met activiteitenlogboeken in CMS Hub Enterprise kunt u precies zien wat er op uw hele site gebeurt - u hoeft nooit op te sporen hoe een wijziging is aangebracht, wie die wijziging heeft aangebracht of wanneer deze is gebeurd.

Voorbeeld van een screenshot van het activiteitenlogboek van een website

Merkdomeinen

Naarmate uw merk groeit, heeft u onvermijdelijk behoefte aan meerdere websites. Misschien breidt u uit naar twee bedrijfsonderdelen of moet u een microsite maken voor een specifiek onderdeel van uw bedrijf. CMS Hub Enterprise wordt geleverd met twee merkdomeinen en u kunt indien nodig meer aanschaffen. Met merkdomeinen kunt u meerdere domeinen hosten en rapporteren over meerdere websites binnen één CMS, in plaats van met meerdere systemen te moeten jongleren om aan de behoeften van uw website te voldoen.

Prijzen

CMS Hub wordt geleverd in twee lagen: Professional & Enterprise. CMS Hub Professional kan worden gekocht voor € 280 per maand en CMS Hub Enterprise kan worden gekocht voor € 830 per maand. Dit is een vast bedrag: u hoeft niet extra te betalen voor opslag, bezoekers, gebruikers of andere verborgen kosten die traditioneel worden geassocieerd met CMS's.

CMS Hub haalt de pijn uit het beheer van uw website. Ga voor meer informatie naar de CMS Hub.

Dit artikel is eerder verschenen op HubSpot.

Blog berichten

Gerelateerde artikelen.

Image of Hanno Driesser
Hanno Driesser

Recruitment & Inbound Marketing

- Leestijd 4 minuten -

Hoe kan jouw bedrijf vandaag toptalent aantrekken, verbinden en inhuren?
...
Read more
Image of Hanno Driesser
Hanno Driesser

5 tekenen dat jouw bedrijf Marketing Automation nodig heeft.

Marketeers hebben veel ballen hoog te houden. Tussen e-mails, blogposts, sociale media,...

Read more
Image of Hanno Driesser
Hanno Driesser

Hoe herken jij zakelijke gebruikers op je website?

- Leestijd 2 minuten - 

Vol trots presenteer je je nieuwe website aan de buitenwereld. Hij ziet er...

Read more